A DXN cég stabil háttér ahhoz, hogy valóban pénzt tudj keresni az interneten

A cég a világ első, és legnagyobb ganodermás cége, a legnagyobb direkt értékesítő cégek között az előkelő 15. helyet foglalja el.

 A DXN 27 éves fennállása alatt, több mint 10 millió fogyasztó bizalmát nyerte el. Ezek az adatok önmagukért beszélnek.
12 éve van jelen Magyarországon, innen indította el az európai piacon is hódító útját.
A DXN neve is jelzi értékrendjét, mivel a “becsületesség, megbízhatóság, erény” jelentéssel bír.
Ez a pozitív megítélés az alapja, egy fejlődő vállalkozási formának.

 

A DXN alapítója Dato’dr. Lim Siow Jin, aki a világhírű Indiai Institute of Technology-n diplomázott.

Szenvedélyes érdeklődése a gomba emberi egészségére gyakorolt jótékony hatása iránt elvezette őt a ganoderma gomba csodálatos világába.

Kutatási eredményei elindították azon az úton,hogy a gyógynövények királyának tartott ganoderma – vagy más néven Lingzhi -gomba, gyógyító tulajdonságait az emberek egészségmegőrzésének szolgálatába állítsa.

A DXN, malajziai központjából irányítva sikeresen megvalósítja a “One Dragon”, “One World One Market” and “One Mind” koncepciót.

A DXN a gomba termesztésétől, feldolgozástól, egészen a fogyasztók felé irányuló marketing tevékenységig a teljes folyamatot felügyeli.

A DXN világszínvonalú vezetési rendszere, kutatási és fejlesztési tevékenysége és csúcsminőségű termékei garantálják a DXN vállalat és munkatársainak sikerességét.

dxn farm

Egészségmegőrzés egyszerűen ganoderma gyógygombával

Prémium minőségű termékek mindenki számára.

Mi is az a ganoderma?

A ganoderma (magyarul pecsétviaszgomba), ami nagyon sok természetes anyagot, ásványi anyagot tartalmaz.
Mivel már évek óta ezt a gombaőrleményt fogyasztom, így biztosan állíthatom, hogy rendkívül pozitív hatással van a szervezetre.

Nagyszerű gondolat volt Dr. Lim-től, hogy ezt a gombaőrleményt egy napi fogyasztási termékbe, a kávéba keverte.
Azért is nagyon jó, mivel az emberek nagy része kávéfogyasztó, így már ezzel az egyszerű módszerrel be is tudja juttatni az vitamin, és ásványi anyag szükségletét szervezetébe.
De miért is a legjobb ez a ganoderma?
A DXN hideg feldolgozási eljárásának köszönhetően, teljes egészében megőrzi hatóanyagait. Így 20 kg ganodermából 1 kg készterméket tudnak előállítani.

Az emberek hajlamosak elfelejteni bevenni a napi vitamin adagjukat, vagy éppen anyagi lehetőségük híján lemondani, a megszokott étrend- kiegészítőjükről, de 

otthoni munka

Hallottál már olyan esetről, hogy valaki elfelejtette meginni a reggeli kávéját?

 

A DXN részéről egy fantasztikus ötlet volt, hogy egy olyan napi fogyasztási (élvezeti) cikkhez keverte hozzá a szervezetünk számára oly fontos alkotóelemeket tartalmazó ganoderma gombát, mely biztosan nem fog kimaradni a mindennapi életünkből, ez pedig a kávé.

A DXN a világ legnagyobb ganoderma kávét gyártó vállalata.
Termékeit 180 országban, több mint 10 millió törzsvásárló és környezete fogyasztja nap, mint nap.

A DXN ganoderma tartalmú kávéi nem tartalmaznak mesterséges színezéket, tartósítószert és ízfokozókat.

dxn logo

A DXN logója a sikert szimbolizálja

A DXN logó színeinek jelentése:

A piros szín a tűz, amely a vállalat harcos szellemét szimbolizálja.
A zöld szín a fa, amely a piac dinamikus növekedését és terjeszkedését szimbolizálja.
A kék szín a víz, amely a vállalatot szimbolizálja, mely az erőteljes fejlődések alapja.

A DXN logó formáinak jelentése:

A piros ovális forma a felkelő napot szimbolizálja, amely az eltökéltséget és kitartást jelenti a DXN víziójának megvalósításához.

A zöld ágak a Ganodermát szimbolizálják, amely a vállalat szilárd elhatározását jelenti a növekedésre és elszánt törekvését a kiválóságra azáltal, hogy a egészség alapú iparra koncentrál.

A kék vízszintes vonal a vállalatot szimbolizálja, amely az üzleti fejlődés lendületének erőforrása.

DXN, a világ legnagyobb ganodermás cége

Ez a dokumentumfilm bemutatja a DXN cég történetét kezdetektől, napjainkig. Választ kaphatsz arra, hogy immár  24 éve miért a világ legnagyobb ganodermás cége. Miért hisz több, mint 10 millió ember a világon ebben az értékekkel teli ideológiával rendelkező vállalatban?

  1. Az egy világ-egy piac ennek szellemében működik.
  2. Ugyanazt a rendszert alkalmazza mindenütt a világon.
  3. Marketingterve megalakulása óta nem változott. 
  4. A DXN  célja, hogy minél több emberhez eljusson az üzenet – egészséget kíván minden embernek.

 

dxn